بلاگ عصرکالا

بلاگ عصرکالا

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

تلویزیون ال جی 60UJ634V

 اگر قصد خرید تلویزیونی با کیفیت و خوش قیمت را دارید، می خواهید با قیمتی مقرون به صرفه تلویزیونی خوش تراش و البته با امکانات عالی بخرید، به شما پیشنهاد می دهیم که تا آخر امکانات و قابلیت های تلویزیون ال جی 60UJ634V را مشاهده کنید. تکنولوژی ساخت نمایشگر در این تلویزیون ال ای دی LED است و روشنایی پس زمینه ی آن توسط لامپ های ال ای دی LED تامین می شود. این فناوری باریک بودن تلویزیون را در پی دارد و باعث می شود تا ضخامت تلویزیون بسیار کاهش یابد. به علاوه کیفیت تصویر و میزان درخشندگی و زاویه ی دید گسترده ای را ارائه می دهد. کیفیت تصویر در نظر گرفته شده برای تلویزیون 60 اینچ ال جی فورکی 4K می باشد و تصاویر را رزولوشن 2160×3840 پیکسل نمایش می دهد. این میزان رزولوشن نتیجه ی جذاب و دلپذیری در پی خواهد داشت. 


قابلیت دیگری که توسط تلویزیون ال جی 60UJ634V پشتیبانی می شود، قابلیت HDR است. این فناوری به معنای محدوده ی دینامیکی گسترده است و در افزایش دادن نسبت روشنایی و نسبت کنتراست تصویر و روشنایی تصویر نقش بسزایی دارد. ناگفته نماند که این فناوری از طیف رنگی گسترده تری پشتیبانی می کند و با افزایش دادن طیف رنگی، تصاویری نزدیک به واقعیت و رویایی را به معرض نمایش می گذارد.

تلویزیون ال جی 60UJ634 یک تلویزیون هوشمند است و از سیستم عامل و قابلیت اتصال به اینترنت پشتیبانی می کند. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای تلویزیون ال جی، سیستم عامل اختصاصی ال جی یعنی webos نسخه ی 3.5 است. 3 عدد درگاه hdmi و 2 عدد درگاه usb امکان اتصال تلویزیون به پخش کننده های دیجیتالی و تصویری و انواع حافظه های جانبی ممکن می کند. درگاه های کامپوننت و کامپوزیت و خروجی هدفون و ورودی RF و CI Slot و .... از پورت ها و درگاه های ارتباطی د رتلویزیون فورکی ال جی هستند.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عصرکالا عصرکالا

تلویزیون ال جی 55SK8000

تلویزیون ال جی سری sk8000 همانطور که از پیش هم گفتیم دارای کیفیت تصویر 4k است و تصاویر را با کیفیت و وضوح 2160×3840 پیکسل نمایش می دهد. ال جی در تلویزیون 55 اینچ 4k خود تلاش کرده تا از به روز ترین و مدرن ترین امکانات و فناوریها بهره بگیرد و تصاویری واضح و با کیفیت و پر از رنگ را به رخ تصویر بکشد.

از دیگر مواردی که به هنگام خرید تلویزیون به آن توجه می شود، نرخ نوسازی تصویر است. نرخ نوسازی تصویر در این تلویزیون 100 هرتز است. یعنی به ازای هر ثانیه 100 تصویر و فریم بر روی نمایشگر 55 اینچی تلویزیون جابجا می شوند. این قابلیت زمانی بیشتر اهمیت پیدا می کند، که به تماشای فیلم های اکشن و هیجان انگیز و مسابقات ورزشی مشغول هستید. سیستم صوتی تعبیه شده برای این تلویزیون 2 کاناله بوده و توانایی صدایی به قدرت 20 وات را دارد. این سیستم صوتی صدا را از دو کانال مختلف صوتی پخش می کند و باعث فراگیری و همه جانبه به نظر رسیدن صدای تلویزیون می شود. پشتیبانی از فناوری Surround Mode باعث پخش صدایی همه جانبه و فراگیر از تلویزیون می شود،

تلویزیون ال جی 55sk8000 ال جی از تلویزیون های هوشمند و اسمارت ال جی است، که مبتنی بر سیستم عامل webos smart می باشد. این سیستم عامل از امکانات و فناوری های متعدد پشتیبانی می کند و رابط کاربری راحت و ساده ای را در اختیار بینندگان و کاربران هوشمندش گذاشته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عصرکالا عصرکالا

تلویزیون سونی 75XE8596

تلویزیون سونی 75xe8596  از تلویزیون های با کیفیت و خوش ساخت سونی است که در سال 2017 تولید شده است. سونی به عنوان یکی از برترین تولید کننده های تلویزیون  سایر لوازم صوتی وتصویری در دنیای تلویزیون حرفه های زیادی برای گفتن دارد. با توجه به مشخصات فنی درج شده در سایت اصلی سونی می توان به این نتیجه رسید که جرو تلویزیون های بالارده است و این همه ویژگی ها قیمت بالای تلویزیون سونی را توجیه خواهد کرد. تلویزیون سونی 75xe8596 دارای نمایشگری 75 اینچ است و از قابلیت اتصال به دیوار هم پشتیبانی می کند. که با استفاده از براکت و پایه ی نگهدارنده می توان تلویزیونی سونی را به دیوار وصل نمود و از فضای در دسترس نهایت استفاه را برد. کیفیت تصویری که سونی برای تلویزیون 75xe8596 در نظر گرفته است، فور کی 4k می باشد و این کیفیت تصویر در کنار انواع ویژگی ها و قابلیت ها تجربه ی لصری فوق العاده ای را به ارمغان خواهد آورد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عصرکالا عصرکالا