اگر قصد خرید تلویزیونی با کیفیت و خوش قیمت را دارید، می خواهید با قیمتی مقرون به صرفه تلویزیونی خوش تراش و البته با امکانات عالی بخرید، به شما پیشنهاد می دهیم که تا آخر امکانات و قابلیت های تلویزیون ال جی 60UJ634V را مشاهده کنید. تکنولوژی ساخت نمایشگر در این تلویزیون ال ای دی LED است و روشنایی پس زمینه ی آن توسط لامپ های ال ای دی LED تامین می شود. این فناوری باریک بودن تلویزیون را در پی دارد و باعث می شود تا ضخامت تلویزیون بسیار کاهش یابد. به علاوه کیفیت تصویر و میزان درخشندگی و زاویه ی دید گسترده ای را ارائه می دهد. کیفیت تصویر در نظر گرفته شده برای تلویزیون 60 اینچ ال جی فورکی 4K می باشد و تصاویر را رزولوشن 2160×3840 پیکسل نمایش می دهد. این میزان رزولوشن نتیجه ی جذاب و دلپذیری در پی خواهد داشت. 


قابلیت دیگری که توسط تلویزیون ال جی 60UJ634V پشتیبانی می شود، قابلیت HDR است. این فناوری به معنای محدوده ی دینامیکی گسترده است و در افزایش دادن نسبت روشنایی و نسبت کنتراست تصویر و روشنایی تصویر نقش بسزایی دارد. ناگفته نماند که این فناوری از طیف رنگی گسترده تری پشتیبانی می کند و با افزایش دادن طیف رنگی، تصاویری نزدیک به واقعیت و رویایی را به معرض نمایش می گذارد.

تلویزیون ال جی 60UJ634 یک تلویزیون هوشمند است و از سیستم عامل و قابلیت اتصال به اینترنت پشتیبانی می کند. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای تلویزیون ال جی، سیستم عامل اختصاصی ال جی یعنی webos نسخه ی 3.5 است. 3 عدد درگاه hdmi و 2 عدد درگاه usb امکان اتصال تلویزیون به پخش کننده های دیجیتالی و تصویری و انواع حافظه های جانبی ممکن می کند. درگاه های کامپوننت و کامپوزیت و خروجی هدفون و ورودی RF و CI Slot و .... از پورت ها و درگاه های ارتباطی د رتلویزیون فورکی ال جی هستند.