بلاگ عصرکالا

بلاگ عصرکالا

۴۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

آبمیوه گیری فیلیپس hr1916

آبمیوه گیری فیلیپس مدل hr1916 یکی از آب میوه گیری های با کیفیت و بالارده ای سات که توسط برند معتبر و سرشناس هلندی فیلیپس philips تولید و روانه ی بازار شد است. آب میوه گیری hr1916 با توان 900 وات یکی از آبمیوه گیری های قدرتمند و بالارده ی موجود در بازار است. امکانات و ویژگی های خاص به همراه طراحی زیبا و مدرن باعث شده تا در هر آشپزخانه ای بتواند جا خوش کند و به دل هر کاربری بنشیند. مجهز بودن به سیستم ضد چکه و پایه های ضد لغزش و امکان تنظیم سرعت از دیگر ویژگی های ابمیوه گیری فیلیپس hr1916 است، که در نهایت ساده ترین کارآیی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است. آبمیوه گیری فیلیپس hr1916 دارای موتوری قدرتمند با توان 900 وات است و همچنین قابلیت تنظیم در دو سطح سرعت را دارد. کاربر می تواند یکی از حالت های سرعت موجود را انتخاب نماید. هر چه سرعت آبمیوه گیری کمتر باشد، آب میوه شفافا تر خواهد بود و هر چه سرعت بیشتر باشد آب میوه غلیظ تر و پر ملات تر گرفته می شود. حالت و قابلیت تنظیم سرعت باعث می شود تا آب میوه ای پر از فیبر و سرشار از زندگی را بنوشید؛ چرا که با تنظیم سرعت بر روی سرعت 2 می توانید آب میوه ای با 50% فیبر بیشتر تهیه نمایید. از دیگر ویژگی هایی که در آب میوه گیری hr1916وجود دارد، قابلیت شستشوی خودکار تیغه ها ست. این سیستم با ریختن آب داخل آبمیوه گیری فعال می شود، یعنی کافی است مقداری آب داخل آب میوه گیری بریزید و  سپپ دستگاه آب میوه گیری را روشن نمایید تا آب شروع به چرخش کند و فیلتر و تیغه ها و پارچ تمیز گردد. با این قابلیت دیگر نیازی نیست که حتما تیغه ها را از آب میوه گیری بیرون بیاورید و آن را جدا کنید.گفتنی است که شستشوی خودکار آبمیوه گیری در مدت زمان 1 دقیقه صورت می گیرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عصرکالا عصرکالا

آبمیوه گیری فیلیپس PHILIPS HR1864

آبمیوه گیری فیلیپس مدل hr1864 یکی از آبمیوه گیری هایی است که توسط برند خوش نام و نام آشنای فیلیپس تولید شده است. این آبمیوه گیری تک کاره ی فیلیپس کیفیت ساخت بالایی دارد و می تواند سالهای سال در آشپزخانه ی شما برایتان آبمیوه ی خنک و گوارا مهیا سازد. موتوری که فیلیپس برای آب میوه گیری hr1864 در نظر گرفته است موتوری قدرتمند با توان 700 وات است که قادر به آب گیری انواع میوه ها سخت می باشد. با توجه به طراحی خاصی که این آبمیوه گیری دارد دهانه ی ورودی میوه بسیار عریضی دارد و این دهانه در بالای آبمیوه گیری و در بالای تیغه ها قرار گرفته است، طوری که با ورود میوه به داخل دهانه ی ابمیوه گیری، میوه ها به سمت تیغه های تیز و برنده ی دستگاه ابمیوه گیری می روند. دهانه ی ورودی میوه در این ابمیوه گیر برابر 7.5 سانتی متر است. زمانی که کار ابمیوه گیری به اتمام رسید با اتصال پارچ مخصوصی که به همراه آبمیوه گیری فیلیپس hr1864 ارائه شده است می توان آب میوه را به سمت این پارچ هدایت نمود. همچنین مخزن تفاله گیر آبمیوه گیر نیز ظرفیتی برابر 1.2 لیتر دارد و زمانی که عصاره ی میوه از تفاله ی آن جدا شد، تفاله ی میوه به مخزن 1.2 لیتری فرستاده خواهد شد. جنس استیل ضد زنگ تیغه های آبمیوه گیری ، اب میوه ای خوش طعم را برای شمنا آماده می کند و با توجه به ضد زنگ بودن تیغه ها می توان از سلامت و کیفیت آب میوه مطمئن تر بود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عصرکالا عصرکالا

چای ساز فیلیپس HD7301

از مهمترین محصولات خانگی که امروزه در بازار زیاد به چشم می خورد و طرفدار زیادی دارد، چای ساز می باشد. این وسیله با طراحی ساده و شیکش از کارایی بسیار بالایی برخوردارست و با امکانات متنوع روانه ی بازار شده است. در داخل چای ساز یک المنت وجود دارد که وظیفه ی گرم کردن اب را بر عهده خواهد داشت و در زمان خیلی کمی اب را به چوش در می اورد. یکی از مزیت های چای ساز این است که به همراه خودیک ترموستات دارد و وظیفه ی گرم نگه داشتن اب را بر عهده خواهد داشت. فیلیپس نامی اشنا در دنیای لوازم خانگی است که محصولات ان از نظر کیفیت و طراحی همواره در اولویت قرار داده می شوند. چای ساز فیلیپس hd7301 از جمله چای ساز های موجود در بازار است که مقاومت بسیار بالا و طراحی زیبایی دارد. چای ساز فیلیپس hd7301 از یک کتری و قوری تشکیل شده است که قوری در بالای ان قرار داده می شود. به دلیل محبوبیت زیاد چای در بین ایرانیان معمولا از چای ساز بسیار زیاد استفاده می شود و زیاد جلوی دید قرار می گیرد. چای ساز فیلیپس hd7301 از طراحی بسیار زیبایی برخوردارست و با رنگ مشکی بر مدرن بودن اشپزخانه می افزاید. بدنه ی کتری از پلاستیک مرغوب می باشد و با حجم 1.9 لیتر به تولید رسیده است. جنس قوری نیز از شیشه با ظرفیت 0.9 لیتر می باشد. پایه ای که در طراحی چای ساز فیلیپس hd7301 به کار رفته است کاملا ضد لغزندگی است و از این رو می توان ان را بر روی هر سطحی از اشپزخانه قرار داد. برق دستگاه توسط پایه تامین می شود و می توان کتری را می توان بر روی پایه تا 360 درجه چرخاند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عصرکالا عصرکالا

جاروبرقی فیلیپس PHILIPS FC9190

جاروبرقی فیلیپس FC9190 یکی از دستگاه‌های با کیفیت و خوش قیمت فیلیپس است که توانسته با دارا بودن امکانات خاص و ویژگی های بالادره به یکی از خوش فروش ترین جاروبرقی های فیلیپس تبدیل شود. دستگاه جاروبرقی کیسه دار فیلیپس دارای بدنه ی مشکی رنگی است ابعاد جاروبرقی برابر 500 ×  310 ×  300 میلی متر و وزن آن معادل 5 کیلوگرم است که حمل و جابجایی آن را راحت تر کرده است. فیلیپس برای این جاروبرقی کیسه دار دو عدد دستگیره در نظر گرفته است،با این دو دستگیره به راحتی می توان جاروبرقی را با دست از این اتاق به آن اتاق برد. این جاروبرقی طوری طراحی شده است که چرخ های بزرگ آن به راحتی بر روی سطوح مختلف حرکت کنند و مانعی برای جارو کردن برای کاربر پیش نیاورند. لوله ی تلسکوپی استیل با قابلیت تنظیم ارتفاع از دیگر ویژگی های جاروبرقی فیلیپس fc9190 است، این لوله ی تلسکوپی به راحتی تنظیم می شود و می توان ارتفاع آن را با قد کاربر هماهنگ کرد. گفتنی است که لوله ی خرطومی این جاروبرقی از جنس پلاستیک است و در محل اتصال خود به بدنه ی جاروبرقی قابلیت چرخش 360 درجه دارد و به این صورت به ارحتی می توان با جاروبرقی کار کرد و در فضای بیشتری مانور داد. بر روی بدنه ی مشکی رنگ جاروبرقی فیلیپس یک دکمه ی چرخشی گردان تعبیه شده است، با پیچاندن این دکمه ی چرخشی به راحتی می توان قدرت و سرعت جاروبرقی را تنظیم کرد. همچنین دو دکمه ی روشن و خاموش و دکمه ی جمع آوری سیم نیز بر روی بدنه ی جاروبرقی قرار دارند تا با فشار دادن آنها به راحتی عملیات مربوطه انجام شود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عصرکالا عصرکالا

جاروبرقی فیلیپس fc9174

جاروبرقی فیلیپس مدل fc9174 یکی از جاروبرقی های کیسه داری است که توسط برند معتبر فیلیپس philips تولید و روانه ی بازار شده است. این جاروبرقی کارآمد و قدرتمند با توان موتور 2200 وات و قدرت مکش 500 وات می تواند تمیزی جادویی را برای شما به ارمغان بیاورد. همین قدرت موتور بالا و توان مکش بالایی که جاروبرقی فیلیپس fc9174 دارد باعث شده تا در مدت زمانی بسیار کوتاه عملیات جارو کردن را تمام کند. کاهش دادن زمان جاروکشی به معنای کاهش دادن مصرف انرژی است. جاروبرقی فیلیپس fc9174 از نوع کیسه ای است و دارای کیسه ای به ظرفیت 4 لیتر می باشد. کیسه ی همراه جاروبرقی مخصوص جمع آوری زباله و گرد و غبار است و قابلیت جذب مایعات را ندارد. اما گنجایش زیاد 4 لیتری که برای این جاروبرقی در نظر گرفته شده، عملیات جارو کردن را بدون وقفه پیش می برد و حتی برای خالی کردن کیسه هم هیچ سختی نخواهد داشت. لوله ی تلسکوپی جاروبرقی فیلیپس fc9174 فلزی بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد. یعنی کاربر می تواند با توجه به قد خود ارتفاع لوله ی تلسکوپی را تنظیم نماید. تعداد چرخ های جاروبرقی فیلیپس 3 عدد است و طول کابل برق نیز 0 متر می باشد، طول کابل برق بلند به همراه لوله ی خزطومی بلند شعاع عملکرد دستگاه را افزایش داده است. فیلیپس که به عنوان برندی جهانی شناخته شده است، تلاشش بر این بوده که میزان مصرف انرژی در محصولات برقی ولوازم خانگی خود کاهش دهد، جاروبرقی فیلیپس fc9174 تمامی استانداردهای اکو eco را رعایت نموده است و با بهره گیری از توابع اقتصادی طرفداری خود نسبت به محیط زیست را ثابت نموده است. موتور قدرتمند جاروبرقی فیلیپس fc9174 دارای توان ورودی 2200 وات است و این قدرت موتور بالا مکش بیشتری را برای جاروبرقی به ارمغان آورده است. این جاروبرقی کیسه ای فیلیپس دارای توان مکش 500 وات می باشد. همچنین محدوده ی صدای دستگاه جاروبرقی فیلیپس برابر 75 تا 80 دسی بل است که یه هیچ عنوان آزار دهنده نیست و به هنگام روشن بودن جاروبرقی عملکردی بهینه و کم مصرف و کم صدا را به همراه خواهد داشت.ناگفته نماند که میزان جریان هوا در این جاروبرقی برابر 47 لیتر بر ثانیه است. کیسه یا پاکتی که به همراه جاروبرقی فیلیپس ارائه می شود از نوع پاکت های Easy s-bags است و به میزان 50% حجم بیشتری دارد و 50% زباله و گرد و غبار بیشتری را در خود ذخیره می کند. همچنین سری Turbo Brush نیز برای جمع کردن انواع مو و پشم حیوانات خانگی به کار می رود و بهترین عملکرد را دراد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عصرکالا عصرکالا

سرخ کن فیلیپس HD9238

فیلیپس سری جدید سرخ کن هایش را با نام سری viva collection معرفی و روانه ی بازار کرد. این سری سرخ کن ها می توانند با مقدار بسیار کمی روغن کار سرخ کردن و کباب کردن و گریل کردن را انجام دهند و با حفظ طعم و ارزش مواد غذایی غذاهای مختلف رژیم غذایی مناسبی را برای شما مهیا سازند. گفتنی است که این سری از سرخ کن ها قادر هتسند به میزان 80% در مصرف روغن صرفه جویی کنند و صرفه جویی در مصرف برق به معنای تضمین سلامتی شماست. سرخ کن فیلیپس hd9238 نیز با دارا بودن امکانات و ویژگی های خوب و بالارده توانسته به یک سرخ کن محبوب در بین کاربران تبدیل شود. از مهم ترین فناوری هایی که در سرخ کن فیلیپس hd9238 مورد استفاده قرار گرفته است، فناوری Rapid Air است. این فناوری باعث می شود تا هوای داغ در درون سرخ کن به چرخش دربیاید و این هوای گرم و داغ با فشار بسیار زیاد مواد غذایی را سرخ می کند. این تکنولوژی از یک المنت حرارتی به  همراه یک فن بهره می برد، المنت حرارتی و فن بالای آن، هوای داغ را به چرخش در می آورند. فشار زیاد هوای داغ از جذل روغن توسط مواد غذایی جلوگیری می کند و برخلاف سایر سرخ کن های معمولی غذایی کم روغن و سالم را تحویل شما می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عصرکالا عصرکالا

سرخ کن فیلیپس hd9220

سرخ کن hd9220 ساخت شرکت فیلیپس است که طراحی بسیار زیبا و کیفیت بالایی دارد و می تواند انتخاب عالی برای کاربران باشد. بسیاری از سرخ کن ها از بالا باز خواهند شد، ولی این مدل برعکس از جلو باز می شود و باید مواد را داخل سبد مخصوص ان قرار داد. این سبد با استفاده از دسته ای زیبا و خوش دست باز و بسته می شود. سرخ کردن برای سلامتی انسان بسیار مضر است و در اثر استفاده از غذاهای چرب ممکن است فرد به بسیاری از بیماری ها مبتلا شود. تولید کننده گان در این باره به چاره ای اندیشیدند و توانستند دستگاه هی را به تولید برسانند که با روغن بسیار کم هر نوع موادی را با طعم لذت بخشی سرخ نمایند. دستگاه های سرخ کن با ورودشان به بازار محبوبیت بالایی را از ان خود نموده اند و با خرید این وسیله می توان مواد غذایی سرخ شده را مصرف نمود بدون این که نگران چرب بودن ان باشید. سرخ کن فیلیپس hd9220 با طعم لذیذ انواع مواد هم چون سیب زمینی و مرغ را با اندکی روغن سرخ می نماید و شما را به خوردن غذایی خوشمزه دعوت خواهد کرد. این دستگاه به AirFryer مجهز شده است که مصرف روغن را به حداقل می رساند و غذایی سالم تر را در اختیار شما قرار می دهد. به دلیل عایق بندی دستگاه ، داخل سرخ کن فیلیپس hd9220 همواره خنک می ماند و گرم نخواهد شد. این مدل با طراحی زیبایش از خوش ساخت ترین مدل های سرخ کن محسوب می شود که با دارا بودن رنگ مشکی به خوبی با سایر وسایل هماهنگ خواهد شد و جلوه ای زیبا را به اشپزخانه می بخشد. فیلیپس همانند عادت همیشگی برند خود را بر روی بدنه ی دستگاه قرار داده که در اولین نگاه قابل رویت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عصرکالا عصرکالا

سرخ کن فیلیپس HD9216

سرخ کن فیلیپس philips مدل HD9216 یکی از لوازم خانگی برقی شرکت معتبر فیلیپس است که از امکانات خاص و ویژگی های و قابلیت های کاربردی رخوردار است. سرخ کن فیلیپس HD9216 طراحی شکیل و مدرنی دارد و بدنه ی سفید رنگ آن هماهنگی سرخ کن را با تمامی رنگ ها و دکوراسیون ها فراهم می کند. مخزن اصلی سرخ کن فیلیپس تقریباً 800 گرم مواد غذایی را در خود جای می دهد و 800 میلی لیتر حجم دارد. در سرخ کن فیلیپس دسته ای به نام دسته ی نگهدارنده ی سرخ کن وجود دارد، که به کمک آن دستگیره می توان سرخ کن را حمل و جابجا نمود و یا اینکه با نگه داشت دستگیره می توان سبد ریلی سرخ کن را به سمت بیرون کشید. فیلیپس برای نگه داشتن سرخ کن فیلیپس از دو پایه استفاده کرده است، سرخ کن یعنی ظرف اصلی سرخ کن بر روی انی دو پایه ی محکم و استوار قرار می گیرد. با نگاه به طراحی و ساختار سرخ کن فیلیپس متوجه می شوید که بدنه ی این دستگاه از دو سبد و یا دو بخش بوجود آمده است. بخش پایینی در واقع سبد غذا در آن قرار دارد و بخش بالایی نیز مربوط به موتور سرخ کن است. مخزن غذای اصلی ظرفیتی برابر 800 گرم یا 800 میلی لیتر را دارد. گفتنی است که سبد نگه دارنده ی مواد غذایی سرخ کن فیلیپس 9216 از جنس استیل ضد زنگ است و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را هم دارد. همچنین خاصیت ضدزنگ بودن سبد غذا باعث می شود تا طعم و بوی مواد غذایی داخل سبد تحت تاثیر قرار نگیرد و کیفیت و مزه ی مواد غذایی حفظ شود. سرخ کن بدون روغ فیلیپس از امکاناتی مانند قابلیت تنظیم دما و زمان نیز بهره می برد و این تنظیمات تنها بوسیله ی دکمه ی مربوطه بر روی بدنه ی سفید رنگ سرخ کن انجام می گیرد. سرخ کن فیلیپس دارای ابعادی برابر 384 × 315 × 287 میلی‌متر است و وزن آن معادل 7 کیلوگرم می باشد، این وز کم و ابعاد کوچک علاوه بر اینکه جابجایی سرخ کن فیلیپس را راحت نموده است، بلکه باعث شده تا فضای بسیار کمی در آشپزخانه بگیرد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عصرکالا عصرکالا

ابمیوه گیری فیلیپس HR1847

ابمیوه گیری hr1847 از محصولات با کیفیت و زیبای شرکت فیلیپس است که کارایی بسیار بالایی دارد. نوشیدنی ابمیوه ی تازه و خوشمزه همراه با خانواده در محیط ارام پخش خانه موجب محبوبیت دستگاه ابمیوه گیری شده است. با خرید این وسیله دیگر لازم نیست ابمیوه های مصنوعی که پر از مواد نگهدارنده هستند را خریداری نمایید، بلکه خود می توانید در خانه از طریق میوه های تازه ابمیوه تازه و خوش طعم را اماده نمایید و همراه با خانواده تان نوش جان کنید. با امدن فصل تابستان و گرم شدن هوا نوشیدنی های گرم هم چون چای و قهوه کم تر استفاده خواهد شد و ابمیوه طرفدار زیادی پیدا می نماید ، از این رو وجود دستگاه ابمیوه گیری در هر خانه ای لازم و ضوری ست. فیلیپس همان تولید کننده ای ست که همه ی ما با محصولات ان اشنایی داریم و از کیفیت و طراحی تمامی مدل های این کمپانی خاطر جمع هستیم. ابمیوه گیری فیلپس hr1847 از پر کاربرد ترین مدل های موجود در بازار می باشد که در هنگام خرید می تواند گزینه ای ایده ال برای هر سلیقه ای باشد. از طریق ابمیوه گیری فیلیپس hr1847 می توان انواع مواد را خرد، اسیاب و مخلوط نمود و در کنار درست کردن ابمیوه مواد اولیه برخی از غذاها هم چون سوپ را نیز درست نمایید. پارچ مخلوط کن از جنس پلاستیک است و ظرفیت بالایی معادل 1 لیتر را دارد و می تواند حجم بالایی از مواد را داخل خود جای دهد. ظرف اسیاب و خردکن ان نیز از جنس شیشه هستند که مقاومت بسیار بالایی دارند و می توان مواد داخل ان ها را رویت نمود. پارچ ابمیوه گیری فیلپس hr1847 مندرج است و از طریق ان می توان مواد غذایی را اندازه گرفت. 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عصرکالا عصرکالا

آب میوه گیری فیلیپس HR1922

آبمیوه گیری فیلیپس مدل hr1922 یکی از آب میوه گیری های با کیفیت و بالارده ای سات که توسط برند معتبر و سرشناس هلندی فیلیپس philips تولید و روانه ی بازار شد است. آب میوه گیری hr1922 با توان 1200 وات یکی از آبمیوه گیری های قدرتمند و بالارده ی موجود در بازار است. امکانات و ویژگی های خاص به همراه طراحی زیبا و مدرن باعث شده تا در هر آشپزخانه ای بتواند جا خوش کند و به دل هر کاربری بنشیند. مجهز بودن به سیستم ضد چکه و پایه های ضد لغزش و امکان تنظیم سرعت از دیگر ویژگی های ابمیوه گیری فیلیپس hr1922 است، که در نهایت ساده ترین کارآیی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است. آبمیوه گیری فیلیپس hr1922 دارای موتوری قدرتمند با توان 900 وات است و همچنین قابلیت تنظیم در دو سطح سرعت را دارد. کاربر می تواند یکی از حالت های سرعت موجود را انتخاب نماید. هر چه سرعت آبمیوه گیری کمتر باشد، آب میوه شفافا تر خواهد بود و هر چه سرعت بیشتر باشد آب میوه غلیظ تر و پر ملات تر گرفته می شود. حالت و قابلیت تنظیم سرعت باعث می شود تا آب میوه ای پر از فیبر و سرشار از زندگی را بنوشید؛ چرا که با تنظیم سرعت بر روی سرعت 2 می توانید آب میوه ای با 50% فیبر بیشتر تهیه نمایید. از دیگر ویژگی هایی که در آب میوه گیری hr1922 وجود دارد، قابلیت شستشوی خودکار تیغه ها ست. این سیستم با ریختن آب داخل آبمیوه گیری فعال می شود، یعنی کافی است مقداری آب داخل آب میوه گیری بریزید و  سپپ دستگاه آب میوه گیری را روشن نمایید تا آب شروع به چرخش کند و فیلتر و تیغه ها و پارچ تمیز گردد. با این قابلیت دیگر نیازی نیست که حتما تیغه ها را از آب میوه گیری بیرون بیاورید و آن را جدا کنید.گفتنی است که شستشوی خودکار آبمیوه گیری در مدت زمان 1 دقیقه صورت می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عصرکالا عصرکالا