تلویزیون ال جی سری sk8000 همانطور که از پیش هم گفتیم دارای کیفیت تصویر 4k است و تصاویر را با کیفیت و وضوح 2160×3840 پیکسل نمایش می دهد. ال جی در تلویزیون 55 اینچ 4k خود تلاش کرده تا از به روز ترین و مدرن ترین امکانات و فناوریها بهره بگیرد و تصاویری واضح و با کیفیت و پر از رنگ را به رخ تصویر بکشد.

از دیگر مواردی که به هنگام خرید تلویزیون به آن توجه می شود، نرخ نوسازی تصویر است. نرخ نوسازی تصویر در این تلویزیون 100 هرتز است. یعنی به ازای هر ثانیه 100 تصویر و فریم بر روی نمایشگر 55 اینچی تلویزیون جابجا می شوند. این قابلیت زمانی بیشتر اهمیت پیدا می کند، که به تماشای فیلم های اکشن و هیجان انگیز و مسابقات ورزشی مشغول هستید. سیستم صوتی تعبیه شده برای این تلویزیون 2 کاناله بوده و توانایی صدایی به قدرت 20 وات را دارد. این سیستم صوتی صدا را از دو کانال مختلف صوتی پخش می کند و باعث فراگیری و همه جانبه به نظر رسیدن صدای تلویزیون می شود. پشتیبانی از فناوری Surround Mode باعث پخش صدایی همه جانبه و فراگیر از تلویزیون می شود،

تلویزیون ال جی 55sk8000 ال جی از تلویزیون های هوشمند و اسمارت ال جی است، که مبتنی بر سیستم عامل webos smart می باشد. این سیستم عامل از امکانات و فناوری های متعدد پشتیبانی می کند و رابط کاربری راحت و ساده ای را در اختیار بینندگان و کاربران هوشمندش گذاشته است.